014 15 15 40 Contacteer ons!
Is uw administratieve kracht ziek of met bevallingsverlof of bent u op zoek naar permanente, administratieve ondersteuning? Wij bieden allerhande administratieve hulp aan KMO’s en zelfstandigen, gaande van:
Wij zorgen ervoor dat al uw betalingen tijdig gebeuren, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.
Afhankelijk van de hoeveelheid administratie kan de tijdbesteding variëren van één tot twee dagen per week, tot bijvoorbeeld een halve dag in de maand. Wij kunnen de administratie zowel bij u op locatie als in ons kantoor uitvoeren.
Neem gerust contact op voor meer informatie.
Boekhoudkantoor in Geel op maat van vennootschappen, KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Wij staan u bij in uw boekhouding, belastingen en geven fiscaal, financieel en juridisch advies aan starters en ondernemers.
Wij zorgen ervoor dat uw boekhouding tip-top in orde is. U kan van ons duidelijke communicatie verwachten, met heldere rapportages en kwalitatieve feedback over de financiële situatie van uw onderneming.